Karin Kayadoe

FRACTIEVOORZITTER

Fractievoorzitter van deze mooie club van mensen; alleen kom je ver maar samen kom je verder.
Spreek me gerust aan als u me tegenkomt, wij zijn er voor u en niet andersom.
Daarnaast moeder, hondeneigenaar,  betrokken als voorzitter bij diverse commissies en Hockey Club Ridderkerk.

Ronald Lapaer

RAADSLID

Ik ben Ronald Lapaer, getrouwd met Evelyne en we hebben twee kinderen.
Wij wonen met veel plezier op het mooie Rijsoord waar de jongste ook naar school gaat en voetbalt bij vvRijsoord.
Graag wandelen we door de wijk met onze hond.

Richard Swarttouw

RAADSLID

Raadslid in een dynamisch Ridderkerk waarin we altijd zullen proberen transparant te zijn, de juiste afwegingen te maken én oog te houden voor het bredere perspectief.
Woonachtig in Bolnes, werkzaam in het onderwijs binnen de bêta vakken, getrouwd en trotse vader van drie zoons.

Natalya Roelofs

BURGERLID

Ik ben Natalya Roelofs, met man en zoon woonachtig in de wijk ‘t Zand. Sinds mijn 21e werkzaam in het onderwijs.
Mijn aandacht gaat in het bijzonder uit naar onderwijs en het sociaal domein.

Trudy van Nieuwenhuizen

BURGERLID

Als burgerlid/commissielid hoop ik mijn steentje bij te kunnen dragen aan een veilig en mooi Ridderkerk.
De belangen van de inwoners van ons dorp moeten goed worden behartigd.

Arjan Ipskamp

BURGERLID

Ik ben Arjan Ipskamp, en woon samen met mijn vrouw en twee zoons in de wijk ’t Zand.
Als echte Ridderkerker ben ik geboren in Slikkerveer, in mijn kinderjaren in het centrum gewoond en als puber in Drievliet.
Ik wil mij inzetten voor een leefbaar dorp waar iedere Ridderkerker zich veilig en thuis voelt.

William Mulder

FRACTIE
ONDERSTEUNER

Ik ben William Mulder, met vriendin en twee kinderen sinds een jaar of 10 woonachtig in Ridderkerk-Oost maar geboren in Emmen.
Als burgerlid wil ik inzetten op een veilig Ridderkerk, opkomen voor minima, dat elk kind moet kunnen sporten en dat mens en natuur samengaan in Ridderkerk.

Ben Neuschwander

Hans van der Geest

Wouter van den Berg

BESTUURSLID

Onze lokale politieke partij kan juist het verschil maken!

Leefbaar Ridderkerk is 17 april 2001 opgericht als een zelfstandige, plaatselijke, politieke vereniging. Leefbaar Ridderkerk is dus niet gebonden aan een landelijke of regionale partij.

Bij burgers is het vertrouwen in de politiek in de afgelopen jaren erg afgenomen.
Ten opzichte van de landelijke politiek zijn het echter juist de lokale partijen die verschil kunnen maken voor de inwoners van hun gemeente.

Dit is iets wat ons team dagelijks bezig houdt en waar we ons constant in trachten te onderscheiden. Werkelijk iets doen aan de hand van signalen, zichtbaar zijn voor de inwoners van Ridderkerk en makkelijk te bereiken.
We streven naar meer transparantie bij besluiten en wegen investeringen af tegen de baten, kwaliteit en uitvoerbaarheid.